۲ مدال در اولین روز المپیاد استعداد‌های برتر  تکواندو برای مازندران

یک مدال طلا و یک برنز حاصل تلاش دختران تکواندوکار مازندران در روز نخست مسابقات المپیاد استعداد‌های برتر کشور بود.

چهارمین دوره المپیاد استعداد‌های برتر در رشته تکواندو در گروه دختران، در سالن ورزشی پورشریفی با برگزاری مبارزات اوزان ۴۲-، ۴۶-، ۵۲-، ۵۹- و ۶۸- کیلوگرم آغاز شد که نمایندگان مازندران موفق به کسب ۲ مدال شدند.

تارا نوروزی، مهدیه رستمی، زهرا کاویان، آیناز نصیری و تینا کفشگر نمایندگان مازندران در روز نخست بودند که زهرا کاویان در ۵۲- کیلوگرم و آیناز نصیری در ۵۹- کیلوگرم به ترتیب موفق به کسب مدال برنز و طلا برای مازندران شدند.

زهرا کاویان تکواندوکار نوشهری ابتدا حریفی از چهارمحال بختیاری از پیش رو برداشت. او در مرحله بعدی نماینده بوشهر را ۲ بر صفر شکست داد تا در مرحله یک چهارم نهایی مقابل حریف اصفهانی با نمایشی خوب پیروز شود و با نتیجه ۲ بر ۱ به مرحله نیمه نهایی برسد.

در این مرحله برابر نماینده تهران بازی را واگذار کرد و به مدال برنز بسنده کرد.

آیناز نصیری هوگوپوش آملی در بازی نخست با اردبیل به شیاپ جانگ رفت با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد و در گام بعدی نماینده بوشهر را شکست داد تا در یک چهارم مقابل حریف تهران و توابع با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی برسد.

نصیری در نیمه نهایی با شکست ۲ بر صفر نماینده البرز توانست فینالیست شود و برای رسیدن به مدال طلا نماینده قزوین را از پیش رو برداشت و بر سکوی نخست وزن ۵۹- کیلوگرم ایستاد.

فردا چهارشنبه در آخرین روز این مسابقات، مبارزات اوزان زوج برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.